Zwroty i reklamacje

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem zwrotu jest odesłanie towaru w nienaruszonym stanie, tzn: towar musi być czysty, nie uszkodzony, pozbawiony zapachów (np.perfumy), w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z paragonem. W przypadku reklamacji - prosze o wcześniejszy kontakt. Zwrot wysyłany jest na koszt kupującego. Każda reklamacja musi być poprzedzona listem informacyjnym z powodem reklamacji na adres : biuro@izzi.pl

Po odebraniu przesyłki, przekażemy Państwu pieniądze na konto bankowe, którego numer należy dołączyć do wysyłanego do nas towaru. W przypadku, gdy pieniądze mają być dostarczone przekazem pocztowym, odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego (minimum 5 zł).

KOSZTY PRZESYŁEK WYNIKŁYCH Z BŁĘDNEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA PRZEZ NASZ SKLEP POKRYWAMY MY.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYMIANY ZAKUPIONEGO TOWARU NA INNY ROZMIAR LUB INNY PRODUKT (ZOSTANĄ UWZGLĘDNIONE RÓŻNICE W CENIE). GDYBY PRZESŁANY TOWAR NIE SPROSTAŁ PAŃSTWA OCZEKIWANIOM, MOŻLIWY JEST ZWROT ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW W TERMINIE 10 DNI OD DATY ICH OTRZYMANIA.

Przesyłki wysyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

ZGODNIE Z USTAWĄ O OCHRONIE PRAW KONSUMENTA SPRZEDAŻ W SKLEPIE INTERNETOWYM STOSUJE SIĘ PRZEPISY O UMOWACH ZAWIERANYCH NA ODLEGŁOŚĆ - rozdział 2 umowy zawierane na odległość, art.16.1. podpunkt10

izzi.pl
Biuro firmy:
IZZI COLLECTION CENTRUM HANDLOWE
Centrum Targowe POLROS
ul. Tuszyńska 72/74 box H 100 / I 101
95-030 Rzgów

Telefon: 42 21 42 205 GSM: 695 454 487
e-mail: biuro@izzi.pl
copyright 2013 IZZI COLLECTION